مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) سلماس

فرم ورود اطلاعات پایه توسط دانشجو در میز کار دانشجو فعال شده است.لذا از این به بعد ورود اطلاعات پایه توسط خود دانشجو اجبار شده است.

کاربران محترم سامانه توجه فرمایید، فرم ورود اطلاعات پایه توسط دانشجو در میز کار دانشجو فعلا شده است.لذا از این به بعد ورود اطلاعات پایه توسط خود دانشجو اجبار شده است.

مراحل انجام کار:

1)ابتدا دانشجو وارد میز کار خود شده و به طور خودکار صفحه پر کردن اطلاعات پایه برایش باز می شود.(توجه کنید که ورود اطلاعات پایه اجبار شده است و اگر این فرم پر نشود دسترسی به سایر گزینه های میز کار وجود ندارد و در صورت عدم پر کردن فرم، میز کار به صورت سفید نمایش داده می شود.

 

2)بعد از اینکه دانشجو فرم را پر کند و دکمه ارسال برای بررسی را بزند این فرم به صورت گردش کار دو مرحله ای به ثبت میرسد. در ابتدا این فرم به کارتابل نامه کارشناس آموزش در حوزه ی شخصی(همان کاربری که قبلا درخواست های مهمانی داخلی و... به دستش می رسید) ارسال می شود،بعد از تائید صحت اطلاعات وارد شده توسط کارشناس آموزش و زدن دکمه ارسال به معاون آموزشی این فرم به کارتابل نامه معاون آموزشی در حوزه شخصی ارسال می شود..معاون آموزشی پس از بررسی و اطمینان از صحت اطلاعات دکمه تائید نهایی را می زند.

 

3) بعد از انجام این گردش اطلاعات پایه دانشجو در بایگانی آموزش ثبت می شود.


نظرات کاربران